To Santa

Nu dröjer det antagligen ett tag innan jag är ute och reser igen. Jag har i vilket fall inga resor inplanerade. Därför småplanerar jag lite inför de drömresor som jag vill göra. Några av de resmål jag vill till just nu är:

  • Chile (Hälsa på Ems).
  • Rundresa på Island.
  • Metropolen New York.
  • Metropol nr 2 och 3 Tokyo och Seoul.
  • Exotiska Borneo + Vietnam.
  • Isbjörnarnas Svalbard.
  • Aboriginernas Australien och Maoriernas Nya Zeeland.

Alla dessa resor kostar en slant, men jag hoppas att jag kan göra en av dem år 2011. Håll tummarna för mig 🙂

5 kommentarer Lägg till

  1. Ems skriver:

    Jag röstar på den första 🙂 den är ju uppenbarligen det bästa valet 😛

  2. Hanna skriver:

    Jag tycker att den här bloggen är så du, och så positiv sedan. Du har gjort en blogg som redan nu är gjord för alla dina resor och bara står redo att bli uppdaterad.

  3. 2livelife skriver:

    Ems: Det är nog det bästa valet 🙂 Iaf om jag vill se en pingvin. Det finns bara isbjörnar på Svalbard. 😛

    Hanna: Thanks 🙂 Får väl boka in en ny resa snart 🙂

  4. Evelina skriver:

    Jättefin blogg Nix! Hur många dra var ni i köpenhamn? vilket datum åkte ni dit? Det var nämligen en tjej från Lannis som åkte till köpenhamn i samma sväng som ni, tänkte att ni kanske åkte med samma plan 🙂

    Men jag måste ju komma med ett litet inlägg till dina drömresemål; Den norska samiska fjällvärlden 😉 Underbart på våren att vara uppe i fjälls och där kommer du verkligen kunna ta fina kort och så får jag träffa dig 😉

    Kramar!!

  5. 2livelife skriver:

    Vi åkte lördagen den 4:e och kom hem måndag kväll 🙂 Det kändes lagom, alla våra skor var genomblöta då av slasket 😛

    Det låter kul Eve ^^ Om man åker från er över till Narvik var det väl? Och sen ner mot Hurtigrutten? 🙂

Kommentera

