Dear Santa

Kära tomten!

Till min stora besvikelse blev ingen av förra årets önskeresor av. Du får en till chans korrigera detta, men bara en! Under år 2012 vill jag åka iväg på en solresa/storstadsresa till antingen Barcelona eller Lissabon. Annars kan jag även tänka mig att åka till Krakow, Wien/Bratislava eller Ljubjana. Om Ems flyttar till Chile vill jag dit för att hälsa på och paparazzi-jaga pingviner. Om Ems stannar kvar i Sverige vill jag väldigt gärna åka till New York för att mumsa i mig amerikanska hamburgare och cheesecake samt shoppa mig bankrutt. Snälla, snälla se till att någon av följande resor blir av under 2012, annars kommer jag att börja tvivla på din existens.

Med ytterst vänliga hälsningar

Niki, ditt största fan

Kommentera

