Farväl, New York

Innan vi skulle åka mot Newark flygplats hade vi några timmar att fördriva. Vi kunde inte motstå chansen att åka in mot Manhattan och supa in atmosfären. Vi promenerade från Lexington Avenue, där hotellbussen släppte av oss, mot centralare delar.

På vägen lekte vi ”Where is Waldo?”.

DSCF1588

Kan ni hitta Waldo?

 Rockefeler centerRockefeller center

Vi gick förbi Rockefeller Center.

Magnolia BakeryDSCF1605

Jag kände mig tvungen att köpa en muffins från Magnolia Bakery, trots att jag inte är så förtjust i muffins. Blev en chokladmuffins med tryffelfyllning. Den var så saftig och krämig att jag gärna hade köpt fler.

Slutligen åt vi lunch på vårt favvoställe Shake Shack innan vi skyndade oss mot flygplatsen.

En kommentar Lägg till

  1. Hanna skriver:

    Jag hittade Waldo! Vore kul om du hittade tjejen som fotar mittemot dig, för på hennes foto borde du synas.

Kommentera

